Skip to Content

Vertex käyttötuki

Autamme sinut ongelmien yli.

Vertex Help Center
Kirjautumalla Vertex Help Center-tukipalveluumme voit tehdä tukipyyntöjä ja seurata tekemiesi pyyntöjen tilaa. Näet myös omat avoimina olevat tukipyyntösi ja jo ratkaistut pyynnöt. Palvelu tarjoaa lisäksi artikkeleita usein kysyttyihin kysymyksiin. Näin voit löytää ratkaisun moniin asioihin myös ilman tukipyyntöä.

Voit myös raportoida järjestelmään havaitsemistasi ohjelmiston virheellisistä toiminnoista sekä antaa Vertex-ohjelmistokehitykselle ideasi uusiksi ohjelmiston toiminnoiksi.

Voit olla yhteydessä tukipalvelijoihimme myös puhelimitse.

Ratkaisemme ongelmasi tarvittaessa myös etäyhteyden avulla ja voit taas jatkaa sujuvaa ohjelmiston käyttöä. Ratkaisu voi löytyä myös kattavasta tuotedokumentaatiostamme.

Tukipalvelumme työskentelee yhteistyössäohjelmiston kehittäjien kanssa. He ymmärtävät toimialaasi ja puhuvat selvää suomen kieltä. Tarvittaessa tulemme paikan päälle auttamaan sinua esim. Vertex luotsipalveluna. Tutustu myös kattavaan koulutustarjontaamme.

 

Tuotekohtainen tukipalvelu

 

Vertex Help Center

Käytössä seuraavien Vertex-ohjelmistojen käyttäjille:
G4, G4Plant, G4PI, ED, HD, Flow, InD
 

Vertex Help Center >

Puhelintuki:
03 3134 1300
 

Vertex BD-tukipalvelu

Käytössä seuraavien Vertex-ohjelmistojen käyttäjille: BD, DS

Lähetä tukipalvelupyyntö ja mahdolliset liitetiedostot sähköpostilla osoitteeseen bdhelp(at)vertex.fi

Puhelintuki
03 3134 1230

HUOM! Vuoden 2020 tukipalvelun poikkeavat päivystysajat:

  • Kiirastorstaina 9.4. klo 8.30-14
  • Vappuaattona torstaina 30.4. 8.30-14
  • Juhannusaaton aattona torstaina 18.6. klo 8.30-14
  • Joulun aatonaattona keskiviikkona 23.12. klo 8.30-14
  • Uudenvuoden aattona  torstaina 31.12. klo 8.30-14

 

Tule mukaan ylläpidon piiriin

Ylläpitosopimuksella säästät rahaa ja aikaasi


Varmista ohjelmistosi jatkuva käyttövalmius ja hyödynnä ohjelmiston uusimmat ominaisuudet.

Vertex-ylläpitosopimus takaa ohjelmiston käyttäjille asiantuntevan tukipalvelun sekä  uusimmat ohjelmistoversiot ja päivitykset.

Versiopäivitykset tuovat ohjelmistoon monia uudistuksia. Nämä sisältävät joko parannuksia olemassa oleviin ominaisuuksiin tai kokonaan uusia ominaisuuksia. Jotta ohjelmistojemme toimintavarmuus säilyisi moitteettomasti ympäri vuoden, julkaisemme vuoden aikana huoltopäivityksiä. Päivitysten mukana toimitamme ohjeet uusien ominaisuuksien käyttöönotosta ja käytöstä. Pääversion julkaisemme kerran vuodessa. Voit ladata ohjelmistojen uudet versiot tuotekohtaisilta tukisivuiltamme.

Ylläpitosopimusasiakkaana pääset vaikuttamaan ohjelmistojen uusiin ominaisuuksiin, sillä kuuntelemme ja huomioimme myös kehitysideasi.
 

Tarjoamme sinulle neuvontaa ongelmatilanteista selviytymiseen. Annamme maksutonta henkilökohtaista neuvontaa puhelimen, sähköpostin tai etäyhteyden välityksellä.

Löydä ratkaisu tuotekohtaisilta tukisivuilta, lähetä tukipalvelupyyntö tai soita suoraan tukipalveluumme. Ratkaisemme ongelmasi tarvittaessa myös etäyhteyden avulla ja voit taas jatkaa sujuvaa ohjelmiston käyttöä. Ratkaisu ongelmaan voi löytyä myös kattavasta online-tuotedokumentaatiostamme.

Ylläpitosopimuksen myötä asiakkaan kaikki Vertex-ohjelmistojen käyttäjät ovat myös tervetulleita osallistumaan vuotuiseen uusien pääversioiden julkaisutapahtumaan Vertex-päivään.

 

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä