Vertex käyttötuki

Autamme sinut ongelmien yli.

Vertex-ylläpitosopimus takaa ohjelmiston käyttäjille asiantuntevan tukipalvelun sekä  uusimmat ohjelmistoversiot ja päivitykset.

Tule mukaan ylläpidon piiriin.

Löydä ratkaisu tuotekohtaisilta tukisivuilta, lähetä tukipalvelupyyntö tai soita suoraan tukipalveluumme. Ratkaisemme ongelmasi tarvittaessa myös etäyhteyden avulla ja voit taas jatkaa sujuvaa ohjelmiston käyttöä. Ratkaisu voi löytyä myös kattavasta tuotedokumentaatiostamme.

Tukipalvelumme työskentelee yhteistyössäohjelmiston kehittäjien kanssa. He ymmärtävät toimialaasi ja puhuvat selvää suomen kieltä. Tarvittaessa tulemme paikan päälle auttamaan sinua esim. Vertex luotsipalveluna. Tutustu myös kattavaan koulutustarjontaamme.

 

 


Tuotekohtaiset tukisivut

Ylläpitoasiakkaamme saavat suoran linkin tuotekohtaisille tukisivuille päivitysten yhteydessä sähköpostitse.


G4-tukisivut


G4Plant-tukisivut


BD-tukisivut

 


ED-tukisivut


HD-tukisivut


InD-tukisivut

 


 


 

Tuotekohtainen puhelintuki

Puhelintuki päivystää arkisin klo 8:30 - 16:00. (Lounastunti n. klo 11:30 - 12:30)

Huom! Seuraavina päivinä vuonna 2019 poikkeavat päivystysajat:

Juhannusaaton aattona 20.6. klo 8-14

Itsenäisyyspäivän aattona 5.12. klo 8-14

Maanantaina 23.12. tukipalvelu on suljettu

Perjantaina 27.12. tukipalvelu on suljettu

Uudenvuoden aattona  31.12. klo 8-14

 

Vertex tukipalvelu

G4, G4Plant, G4PI,
ED, HD, Flow

helpdesk(at)vertex.fi
03 3134 1300

Vertex BD-tukipalvelu

bdhelp(at)vertex.fi
03 3134 1230

Vertex InD-tukipalvelu

helpdesk(at)vertex.fi
03 3134 1300

 

 
 

 

 

Tule mukaan ylläpidon piiriin

Ylläpitosopimuksella säästät rahaa ja aikaasi


Varmista ohjelmistosi jatkuva käyttövalmius ja hyödynnä ohjelmiston uusimmat ominaisuudet.

Vertex-ylläpitosopimus takaa ohjelmiston käyttäjille asiantuntevan tukipalvelun sekä  uusimmat ohjelmistoversiot ja päivitykset.

Versiopäivitykset tuovat ohjelmistoon monia uudistuksia. Nämä sisältävät joko parannuksia olemassa oleviin ominaisuuksiin tai kokonaan uusia ominaisuuksia. Jotta ohjelmistojemme toimintavarmuus säilyisi moitteettomasti ympäri vuoden, julkaisemme vuoden aikana huoltopäivityksiä. Päivitysten mukana toimitamme ohjeet uusien ominaisuuksien käyttöönotosta ja käytöstä. Pääversion julkaisemme kerran vuodessa. Voit ladata ohjelmistojen uudet versiot tuotekohtaisilta tukisivuiltamme.

Ylläpitosopimusasiakkaana pääset vaikuttamaan ohjelmistojen uusiin ominaisuuksiin, sillä kuuntelemme ja huomioimme myös kehitysideasi.
 

Tarjoamme sinulle neuvontaa ongelmatilanteista selviytymiseen. Annamme maksutonta henkilökohtaista neuvontaa puhelimen, sähköpostin tai etäyhteyden välityksellä.

Löydä ratkaisu tuotekohtaisilta tukisivuilta, lähetä tukipalvelupyyntö tai soita suoraan tukipalveluumme. Ratkaisemme ongelmasi tarvittaessa myös etäyhteyden avulla ja voit taas jatkaa sujuvaa ohjelmiston käyttöä. Ratkaisu ongelmaan voi löytyä myös kattavasta online-tuotedokumentaatiostamme.

Ylläpitosopimuksen myötä asiakkaan kaikki Vertex-ohjelmistojen käyttäjät ovat myös tervetulleita osallistumaan vuotuiseen uusien pääversioiden julkaisutapahtumaan Vertex-päivään.

 

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä