Entries with tag asiakaskokemus .

Myynnissä helpompi huominen

”Kröhöm.. ollaan tuota mietitty sitä ja tätä tuotetta, millainen se teillä on?” Valitettavan, toisaalta kiitettävänkin usein keskustelu asiakkaan kanssa on avattu. Valitettavan siksi, että jo lähtökohtaisesti hiihdetään väärillä laduilla. Laduilla, jossa päämärää ei tiedetä ja muutkin tavoitteet ovat asettamatta. Koska tiedät mitä haluat niin keskity siihen! Tärkeintä myös...
Read More About Myynnissä helpompi huominen »

Uuden ajan kynnyksellä

Mallintaminen ja järjestelmällinen tuotteen tiedonhallinta on arkipäivää monelle yritykselle. Ainakin tuoterakenteet, mallit ja piirustukset löytyvät keskitetysti ja niitä voi helposti etsiä ja jakaa. Pk-sektorilla ja etenkin kasvavilla ja vientiin hamuavilla firmoilla riittää kuitenkin monilla vielä tekemistä. Alati kasvava tiedon ja vaatimusten määrä, laajentuva kumppaniverkosto sekä useat...
Read More About Uuden ajan kynnyksellä »